Rodzinne wycieczki rezerwuje coraz więcej Polaków
Duński Legoland jest najstarszym i największym parkiem rozrywki z klockami LEGO. Na 14 hektarach powierzchni i w 8 krainach tematycznych znajduje się mnóstwo atrakcji i dekoracji zbudowanych z aż 65 milionów klocków. Rocznie to miejsce przyciąga około 1,8 mln odwiedzających. Również turyści z Polski chętnie spędzają tam wolny czas.
– Legoland to chyba marzenie każdego dziecka. Podejrzewam, że każdy z nas miał klocki Lego, bawił się nimi, marzył o tym, żeby mieć ich jak najwięcej. A w Legolandzie tych klocków jest ponad 60 mln, wszystkie są zgromadzone na powierzchni około 14 ha. A 14 ha to mniej więcej powierzchnia taka jak 20 boisk piłkarskich – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Szymon Muchajer z Groupon Bilety.
Do Legolandu wybierają się najczęściej rodziny na weekend lub nawet dłuższy urlop. Doceniają dostępny tam ogrom atrakcji. To olbrzymi park tematyczny zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić dużo wrażeń nie tyko dzieciom, lecz także dorosłym.
– Dla najmłodszych atrakcyjna jest przede wszystkim strefa klocków Lego Duplo, gdzie wszystkie atrakcje są 15 razy większe. Dla trochę starszych – miasteczko westernowe, nawiedzony zamek czy park miniatur. Z kolei dla rodziców to również olbrzymi park rozrywki, gdzie można poczuć moc adrenaliny na rollercoasterach czy symulatorach lotów. Fajne jest to, że Legoland można zobaczyć z lotu ptaka, lądując na lotnisku, które jest położone w sąsiedztwie samego parku rozrywki – wylicza Szymon Muchajer.
Wycieczka do Legolandu ma niewątpliwie walor edukacyjny. Rozwija wyobraźnię dzieci, uczy kreatywności i zapewnia atrakcyjne przeżycia. Dlatego zainteresowanie takimi wyjazdami jest bardzo duże. W ciągu ostatnich trzech lat z oferty Grupona skorzystało kilka tysięcy rodzin.
– Obecnie na Grouponie mamy ofertę dla 3, 4 lub 5 osób. Możemy zaoszczędzić do nawet 50 proc. na biletach jednodniowych, co przy cenie biletu dla rodziny 5-osobowej rzędu 1 tys. zł przekłada się na nawet 500 zł oszczędności. Wydaje nam się, że nasza oferta nie tylko inspiruje naszych użytkowników do tego, żeby do Legolandu się wybrać, lecz także daje możliwość wielu rodzinom, które tego wcześniej nie planowały, żeby po prostu wybrać się na taką wycieczkę na weekend – mówi Szymon Muchajer
Szymon Muchajer tłumaczy, że ze względu na coraz większe zainteresowanie parkami rozrywki, Grupon wciąż poszerza swoją ofertę.
– W tej chwili mamy wiele aquaparków, parków rozrywki, nie tylko w Polsce, lecz także na świecie. Nawet w tej chwili możemy znaleźć w naszej ofercie dostępny aquapark w Druskiennikach czy ofertę śląskiego wesołego miasteczka. Staramy się, żeby oprócz parków rozrywki czy aquaparków były również bilety do teatrów, na wydarzenia kulturalne, koncerty czy do Centrum Nauki w Gdyni – podkreśla Szymon Muchajer.
Może to Ci się spodoba
Na Wielkanoc z całą moją rodziną lecimy do ciepłych krajów
Tegoroczną Wielkanoc Zosia Ślotała spędzi w Dubaju. Wyjeżdża tam razem z partnerem i córką, dla której będzie to pierwszy pobyt w ciepłych krajach. Aby zaoszczędzić miejsce w bagażu, stylistka zaopatrzyła się w zestaw miniaturowych kosmetyków. Zosia Ślotała,
Rośnie liczba Polaków wyjeżdżających do Chorwacji
Według Raportu Podróżnika 2016 firmy Travelplanet.pl, Chorwacja jest ósmym najpopularniejszym kierunkiem wyjazdów Polaków. Liczba turystów z Polski odwiedzających ten kraj z roku na rok rośnie. Przyciąga ich przede wszystkim Dalmacja, m.in. ze
Londyn z najbardziej rozpoznawalną marką miasta. W światowym rankingu znalazło się tylko jedno polskie miasto
Londyn znalazł się na pierwszym miejscu najbardziej rozpoznawalnych marek miast na świecie. Stolica Wielkiej Brytanii wyprzedziła w rankingu Brand Finance City Index 2023 takie metropolie jak Nowy Jork, Paryż czy Sydney. – Miasta,
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!