Nie kupuję kompulsywnie, moje zakupy są raczej przemyślane

Gwiazda twierdzi, że do zakupów odzieżowych podchodzi strategicznie. Woli kupić mniej ubrań, ale za to lepszej jakości. Często czeka również na sezonowe przeceny.

– Na pewno nie kupuję kompulsywnie, moje zakupy są raczej przemyślane, wyczekane i zazwyczaj czekam na przeceny – podkreśla Weronika Rosati.

Aktorka twierdzi, że rzadko pozwala sobie na spontaniczne decyzje w tym zakresie i nie kupuje ubrań pod wpływem chwili. Kolejne nabytki stara się rozsądnie planować.

– Może jest to mniej przyjemne, bo fajnie jest pójść do sklepu i sobie dać zupełnie luz, kupować co się chce – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda twierdzi, że jej zakupy zawsze są dobrze przemyślane. Aktorka lubi bowiem kupować po okazyjnych cenach, dlatego chętnie robi zakupy w okresie sezonowych przecen. Na wymarzoną rzecz gotowa jest też długo zbierać fundusze.

– Wolę uzbierać sobie i poczekać na coś, na przykład na dobrą torebkę, żeby mieć jedną niż na przykład dziesięć średnich – mówi Weronika Rosati.

Previous W święta nie odmówię sobie pyszności przygotowanych przez mamę
Next Przełom w leczeniu chorych z zaawansowanymi nowotworami skóry

Może to Ci się spodoba

Moda i Styl 0 Comments

Lordsy czy baleriny – jakie buty najlepsze na wiosnę?

Jakie powinny być idealne buty na wiosnę? Lekkie, zwiewne, wygodne, ale jednocześnie stylowe, z ciekawymi dodatkami i wzorami. Wszystkie te cechy mogą mieć zarówno bardzo popularne w ostatnich czasach baleriny,

Moda i Styl 0 Comments

Te męskie kurtki będą modne jesienią

Bomberka, parka i puchówka moro – te trzy modele kurtek królują na światowych wybiegach. Podbijają też ulice, a mężczyźni uwielbiają je za wygodę i uniwersalny styl. Podpowiemy, które z nich

Moda i Styl 0 Comments

Widziałam kobiety od stóp do głów ubrane w najdroższe marki. Wyglądały tandetnie

Katarzyna Cichopek nie lubi stylizacji opartych wyłącznie na ubraniach luksusowych marek. Widywała tak ubrane kobiety i uznała to za tandetne. Aktorka jest zwolenniczką łączenia marek premium i sieciówek. Uważa też, że w kreowaniu wizerunku

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź