Nie kupuję kompulsywnie, moje zakupy są raczej przemyślane

Gwiazda twierdzi, że do zakupów odzieżowych podchodzi strategicznie. Woli kupić mniej ubrań, ale za to lepszej jakości. Często czeka również na sezonowe przeceny.

– Na pewno nie kupuję kompulsywnie, moje zakupy są raczej przemyślane, wyczekane i zazwyczaj czekam na przeceny – podkreśla Weronika Rosati.

Aktorka twierdzi, że rzadko pozwala sobie na spontaniczne decyzje w tym zakresie i nie kupuje ubrań pod wpływem chwili. Kolejne nabytki stara się rozsądnie planować.

– Może jest to mniej przyjemne, bo fajnie jest pójść do sklepu i sobie dać zupełnie luz, kupować co się chce – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda twierdzi, że jej zakupy zawsze są dobrze przemyślane. Aktorka lubi bowiem kupować po okazyjnych cenach, dlatego chętnie robi zakupy w okresie sezonowych przecen. Na wymarzoną rzecz gotowa jest też długo zbierać fundusze.

– Wolę uzbierać sobie i poczekać na coś, na przykład na dobrą torebkę, żeby mieć jedną niż na przykład dziesięć średnich – mówi Weronika Rosati.

Previous W święta nie odmówię sobie pyszności przygotowanych przez mamę
Next Przełom w leczeniu chorych z zaawansowanymi nowotworami skóry

Może to Ci się spodoba

Moda i Styl 0 Comments

Znane aktorki jako modelki na pokazie Doroty Goldpoint podczas otwarcia butiku Solna 1 w Krakowie

W Krakowie podczas otwarcia multibrandowego butiku Solna 1 kreacje z najnowszej jesienno-zimowej kolekcji Doroty Goldpoint zaprezentowały znane aktorki, m.in. Elżbieta Romanowska, Anna Radwan, Beata Schimscheiner, Bożena Dykiel i Joanna Kurowska. Propozycje projektantki

Moda i Styl 0 Comments

Klasyczne suknie z organzy zdobione kryształami i haftami oraz złoto-srebrne buty wśród najnowszych propozycji ślubnych Macieja Zienia

Wśród najnowszych ślubnych propozycji Macieja Zienia na sezon 2017 są m.in. suknie uszyte ze szlachetnej organzy. Surowe krawędzie tkaniny potęgują efekt ulotności i nadają sylwetce majestatyczny wygląd. Kreacje często zdobione są

Moda i Styl 0 Comments

Współpraca branży modowej i hotelarskiej

Pokazy mody są dla hoteli jednym ze sposobów promocji i przyciągania nowych klientów. Chodzi o to, by nowoczesne wnętrza kojarzyły się gościom nie tylko z noclegiem i żywieniem, lecz także z rozrywką i atrakcjami na wysokim poziomie. Dlatego

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź